Візитка


 Щербатко Тамара Володимирівна
заступник директора з навчально-виховної роботи
КЗ "Ліцей№1" Світловодської міської ради"

 
Учитель математики вищої кваліфікаційної категорії,
учитель-методист 


"Відмінник освіти України"
 (наказ Міністерства освіти України №326-к від 05.07.1996 року)

Нагороджена знаком "Василь Сухомлинський"
 (наказ Міністерства освіти України №978-к від 21.08.2008 року)


Стаж роботи вчителя - 49 років
Стаж роботи адміністратора - 31 років




МОЯ ПРОФЕСІЯ - ВЧИТЕЛЬ
ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО:
 не зупинятися на досягнутому, постійно слідувати сократівським словам: " Те, що я встиг пізнати - чудово. Сподіваюсь, таке ж чудове те, що мені ще доведеться пізнати"

СЛОВО ВІД ДУШІ
   15 серпня 2023 року виповнилося 49 років моєї педагогічної діяльності.
   Памятаю і сьогодні  як вперше переступила поріг школи не ученицею, а вчителем, як серце охопило велике бажання дати відповідь на безліч запитань, які були в очах учнів!
   За ці роки підготовлено і проведено більше трьох тисяч уроків, ще більше виховних заходів та просто бесід з учнями, батьками, колегами. Жодної миті не сумнівалася в тому, що обрала вчительську стежину.
Все життя намагалася бути прикладом для тих, кого навчала і виховувала, з ким працювала поруч.
  І сьогодні радію  з того, що мої вихованці є вихователями, вчителями, лікарями, програмістами і просто справжніми людьми. А колеги щиро дякують за вчасно надану методичну допомогу і за добре слово підтримки.
   А ще горда з того, що моя донька  Лало  Галина Володимирівна, продовжила учительську династію від свої бабусі - учительки української мови і літератури Щербатко Галини  Данилівни та мене.
Лало Галина Володимирівна – учитель біології СЗШ №7 міста Світловодська.
  Для себе давно обрала пріоритети: не зупинятися на досягнутому, йти в ногу з життям. До цього завжди прагну, з цим живу, на це сподіваюсь у підкоренні вершин, які мене чекають у майбутньому.








МЕТОДИЧНЕ ПИТАННЯ МІЖАТЕСТАЦІЙНОГО ПЕРІОДУ 
2018-2023
STEM - НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ОВОЛОДІННЯ УЧНЯМИ МАТЕМАТИЧНОЮ ОСВІТОЮ

Опис

досвіду педагогічної діяльності


Щербатко Тамари Володимирівни,

учительки математики 

КЗ «Ліцей №1» Світловодської міської ради


з  методичного питання

«STEM –навчання в процесі оволодіння учнями математичної освіти»

(міжатестаційний період 2018-2023)


Атестація 2023

(Презентація)











ОПИС ДОСВІДУ 
 ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  ЩЕРБАТКО ТАМАРИ ВОЛОДИМИРІВНИ 
З МЕТОДИЧНОГО ПИТАННЯ:
"НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКА ТА ПОШУКОВА РОБОТА В ПРОЦЕСІ ОВОЛОДІННЯ УЧНЯМИ МАТЕМАТИЧНОЮ ОСВІТОЮ"

Атестація 2018 рік.

(Презентація)

З ДОСВІДУ РОБОТИ НАД МЕТОДИЧНИМ ПИТАННЯМ

(ПРЕЗЕНТАЦІЯ)





Моя життєва учительська стежина

Народилася 16 листопада 1955 року в робітничому селищі Яблунець Ємільчинського району  Житомирської області.
  Закінчила Яблунецьку середню школу(8класів).
Після закінчення школи навчалася в місті Коростишів  Житомирської області  в педагогічному училищі імені Макаренка, яке закінчила з відзнакою, здобувши професію вчителя початкових класів. Подальше навчання в Житомирському педагогічному інституті імені Франка на фізико-математичному факультеті за спеціальністю  учитель математики.
В 1974 році свою педагогічну діяльність розпочала в селі Зелениця Ємільчинського району на посаді учителя математики в Зеленицькій восьмирічній школі Ємільчинського району. Пізніше пройшла ”школу” вихователя групи продовженого дня, учителя початкових класів, учитея математики, заступника директора з виховної роботи в Ємільчинській середній школі №2  (1977-2003роки).
Вищу кваліфікаційну категорію та звання старший вчитель отримала в Ємільчинській середній школі №2, а в 1996 році була нагороджена нагрудним знаком « Відмінник освіти України».
З 2004 року працювала в СЗШ №7 заступником директора з навчально-виховної роботи та учителем математики. Маю  вищу кваліфікаційну категорію, звання «вчитель-методист».
 Маю багато грамот  та подяк шкільного, районного, міського та обласного рівнів. Найціннішою серед цих нагород вважаю – Грамота Міністерства освіти СРСР (1982 рік).
 Це був лише восьмий рік моєї педагогічної діяльності.
Моя біографія містить багато подій, пов’язаних із комсомольською діяльністю (хоч і проводиться зараз «декомунізація», але із серця і душі ці сторінки життя не викинеш): секретар комсомольської організації, член бюро райкому, голова районної ради  молодих учителів, делегат 19 з’їзду ВЛКСМ…

 В 2008 році нагороджена нагрудним знаком «Василь Сухомлинський».



УЧИТЕЛЬСЬКІ РОЗДУМИ

    Вже вкотре перегортаю книги, які стали Книгами життя педагогічної діяльності та творчості не для одного покоління вчителів. В тому числі і для мене.
    Це п’ятитомник В.О. Сухомлинського в звичайних сірих обкладинках. А скільки в змісті кожної книги унікальності, актуальності та багатства думок, ідей, побажань людини, яка так глибоко розуміла дитину, вчителя та могла визначити роль, основні принципи і методики педагогічної науки далеко вперед і навіть за межі свого життя. Кожна стаття, написана В.О.Сухомлинським, має своє плідне зерно, яке допомагає вчителеві знайти себе.
   Вічними будуть думки Василя Олександровича про те, що вчитель повинен будувати свою роботу так, щоб будь-яка дитина могла розвивати власні  здібності, зберігаючи при цьому свою індивідуальність.
   Я також вважаю, що ставлення учнів до навчання зумовлюється перш за все відношенням учителя до них, його душевною теплотою і чуйністю, прикладом і переконаннями.
   А ще, кожен учень повинен мати свій улюблений предмет, де б він міг по-справжньому розвиватися. Таким предметом для мене в дитинстві стала  математика. І вже пізніше, в студентські роки та, працюючи в школі, я неодноразово зверталася до порад В.О.Сухомлинського про місце математики в шкільному курсі освіти взагалі, про її роль в розумовому вихованні школярів.
   Я розумію, що сьогодні завдання шкільної математики полягає не в тому, щоб дати певну суму знань, а в тому, щоб розвинути математичне мислення, зацікавити математичною логікою, прищепити навички самостійно виконувати дослідження та уміти  вирішувати життєві математичні задачі.
   Тому намагаюся на уроках, в позаурочній роботі формувати особистість учня, яка була б сучасною моделлю випускника школи. Я добре розумію що сьогоднішні погляди на сутність гуманної педагогіки, про яку дуже багато писав В.О.Сухомлинський, ґрунтується на такому розумінні відносин між учителем і учнями, коли вони є рівноправними учасниками освітнього процесу.
   Завжди з гордістю згадую про своїх вихованців, які впевнено йдуть в життя, зберігаючи всі гарні людські якості, що були закладені в шкільні роки.




















Комментариев нет:

Отправить комментарий