У світі математики


22.012023



Урок математики в 5 класі
 "Математика на 
щодень"
21.04.2021

 

Урок математики 
"Арифметика Соборності"
22.01.2023



Обговорюємо професії 
 

2021 рік -Рік математики в Україні

Працюємо в групах: вивчаємо дроби
5 клас










Дорогі п'ятикласники!
До вашої уваги наші математичні здобутки




Наші результати у 

Шостій Всеукраїнській інтернет-олімпіаді

 "На урок"
Весна 2020
Вітаємо переможців!
















 




Сертифікат учасника отримують
Артеменко Вероніка
Чолій Руслана
Норець Вероніка
Валюх Арсеній
Оксюта Данило
Кушніров Арсеній
Найдьонов Володимир
Карпов Андрій
Артеменко Даша
Калюжний Данило
Татарнікова Настя


МОЛОДЦІ! ТАК ТРИМАТИ!




Вчимося створювати ХМАРИ ТЕГІВ з вивченого матеріалу математики 5 класу


Цікаво! Корисно! Пізнавально!





Підсумок вивчення математики в 5 класі






З 27 по 30 квітня 
 в рамках STEM - ВЕСНИ 2020 проходив Європейський STEM-тиждень.
Мої учні 5-Б класу також долучилися до цього заходу. 
Ось наш спільний дистанційний міні STEM-проєкт 
"Планета Земля в числах"
Захід присвячений Всесвітньому Дню Землі










Сьогодні  перше квітня!
 А у нашому 5-Б класі перша повноцінна відео-конференція на платформі Zoom!
Діти з радістю побачили один одного, мене  та класного керівника. Вивчали тему "Середнє арифметичне".Домовилися проводити такі зустрічі за розкладом математики.
























среда, 25 марта 2020 г.




Zoom  запрошує до використання!

Сьогодні організувала і провела вперше онлайн-конференцію з допомогою сервісу Zoom!
Цікава, корисна, сучасна організація спілкування, особливо в умовах роботи під час карантину!


понедельник, 23 марта 2020 г.


Google Glassroom створено!
Google Glassroom  - це додаток, що зв'язує Google Документи, Google Диск і Gmail, допомагає створювати завдання різного типу, виставляти учням оцінки, коментувати і організовувати ефективне спілкування зі здобувачами освіти в режимі дистанційного навчання. 
Важливо, що цей додаток є безкоштовним і захищеним від втрати інформації, тому що всі дані копіюються на Google Диск.
Будемо освоювати з учнями нові шляхи навчання та спілкування!
(Подальші рекомендації на сторінці "ПРИВІТ, 5-Б!")



ДЯКУЮ, GIOS!

На цій платформі я вже з дітьми працювала, а
сьогодні інтерактивна онлайн-школа Gios
надала мені,як вчителю математики, безкоштовний доступ для моїх учнів-пятикласників на період карантину!
Ця платформа містить  уроки, завдання, тести на допомогу учням в оволодінні математикою,  навчаючись дистанційно. 
А це Джиос!
 Він допомагає учням в процесі навчання.
(Подальші рекомендації на сторінці "ПРИВІТ,5-Б!"
  

Всеукраїнський урок
"КРАПКА" 
15 вересня 2019 року
 МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ КРАПКИ


























Міні STEM - проєкт
"МАТЕМАТИКА В НАШОМУ КЛАСІ"























Міні STEM - проєкт
"ПАЛЯНИЦЯ"















НАШІ РАНКОВІ  ЗУСТРІЧІ





ПРАЦЮЄМО З LEGO-цеглинками

















Вчимося граючись







Використовуємо QR-коди




Вивчаємо дроби






Будуємо "живі" геометричні фігури








        Сьогодні урок математики в 5-Б класі розпочався незвичайно. Ми дивилися відеозвернення дівчинки Іринки до всіх учнів, в якому вона розповідала про Міжнародний день рідної мови.
     А це не випадково: сьогодні 21 лютого! Цей день в 2000 році міжнародною організацією ЮНЕСКО, яка опікується наукою, освітою, культурою держав світу, було вирішено вшановувати кожним народом, кожною нацією найближчу і найдорожчу свою рідну мову.
Перед учнями стояло завдання: прослухати і записати ті числа, які звучали у виступі дівчинки та пояснити їх. Вийшла цікава розповідь про «Міжнародний день рідної мови мовою математики»-саме так і називався міні-STEM-проєкт.
     Діти розповіли наступне: 21 лютого- Міжнародний день рідної мови, відзначають з 2000 року, у світі 6000 мов, якими користуються 96% населення планети, близько 10 мов щороку вимирає, 80% африканського населення не мають писемності, в інтернеті переважає 70% англійської мови і багато інших цікавих фактів про рідну мову народів світу.
     Здійснили заочну подорож з допомогою Google-карт до країни Бангладеш, народ якої в 1952 році боровся за збереження своєї рідної бенгальської мови та звернувся з ініціативою до ЮНЕСКО про встановлення дня вшанування рідних мов народів світу.
Зупинилися на рідній мові української нації – українській!  Про красу своєї рідної мови слухали у віршах  Лесі Українки, Тараса Шевченка, Ліни Костенко та інших поетів.
     Учні склали «хмару тегів» про те, яка прекрасна українська мова, де висловили свою власну думку. Підібрали синоніми до слова «бити», яких є більше 45, до слова «говорити» українською мовою, прочитали слово записане 30 літерами «дихлордифенілтрихлорметилметан», що відноситься до різновиду пестицидів і, за допомогою гаджетів, дізналися про цю речовину.
     Учні зробили висновки: мова – це серце нації, мова – це ДНК нації, рідну мову потрібно оберігати, інші мови – вивчати.
      «МОВИ – ЦЕ ВАЖЛИВО!»- саме такий вислів обрано ЮНЕСКО гаслом Міжнародного дня рідної мови.






Міні - STEM - проєкт
"ВШАНОВУЄМО КОБЗАРЯ"
Тематичний тиждень, присвячений Дню народження Тараса Григоровича Шевченка
Березень 2020 року











Третя Всеукраїнська інтернет-олімпіада

 "На урок"
Осінь 2019
Вітаємо переможців!






Дякую учасникам!




А це мої нагороди!








Міні STEM - проєкт
"МАТЕМАТИКА"
01 вересня 2019 року
(перший урок в 5 класі)






Комментариев нет:

Отправить комментарий