Привіт, семикласники!
Запрошую вас до свого блогу для співпраці на період карантину.
Ось посилання на всі теми, які ми зараз вчимо.
Закладка "Відеоматеріали до уроків"
А за цим посиланням ви можете побачити розклад у Всеукраїнській школі онлайн
Сьогодні двадцять дев'яте травня
Класно - домашня дистанційна робота
На урок
Виконати до 15 години 29 травня!
Сьогодні двадцять друге травня
Класно - домашня дистанційна робота
На урок
ГЕОМЕТРІЯ
Тема уроку: Узагальнення і систематизація знань за 7 клас
(повторення).
Для бажаючих покращити оцінку, чи, можливо, хто не встиг виконати підсумкову контрольну роботу з геометрії даю додаткове завдання:
На урок
Сьогодні двадцять перше травня
Класно - домашня дистанційна робота
АЛГЕБРА
Тема уроку:
Підсумкова контрольна робота
На урок
Сьогодні двадцяте травня
Класно - домашня дистанційна робота
ГЕОМЕТРІЯ
Тема уроку:
Підсумкова контрольна робота
На урок
Сьогодні вісімнадцяте травня
Класно - домашня дистанційна робота
АЛГЕБРА
Тема уроку: Розв'язування систем лінійних рівнянь з двома змінними різними способами ( додавання, підстановки, графічним).
(повторення).
1) Повторити в підручнику параграф 27 - 29, дати відповіді на запитаннями на стор.197,203,208 (усно).
2) Переглянути відео:
спосіб графічний
спосіб підстановки
спосіб додавання
Готуємося до підсумкової контрольної роботи!
Сьогодні п'ятнадцяте травня
Класно - домашня дистанційна робота
ГЕОМЕТРІЯ
Тема уроку: Узагальнення і систематизація знань з теми "Коло і круг"
(повторення).
1) Повторити в підручнику параграфи19 - 23, дати відповіді на запитаннями на стор.207-208.
Сьогодні чотирнадцяте травня
Класно - домашня дистанційна робота
АЛГЕБРА
Тема уроку: Лінійна функція.Побудова графіків лінійної функції.
(повторення).
1) Повторити в підручнику параграф 19 - 21, дати відповіді на запитаннями на стор.134,144,153.
Сьогодні тринадцяте травня
Класно - домашня дистанційна робота
ГЕОМЕТРІЯ
Тема уроку: Основні задачі на побудову.
(повторення)1)Опрацювати параграф 21 в підручнику
2)Переглянути презентацію за посиланням
3)Виконати самостійно аналогічні побудови в зошиті, вислати на електронку.
Сьогодні восьме травня
Класно - домашня дистанційна робота
ГЕОМЕТРІЯ
Тема уроку: Основні задачі на побудову.
1)Опрацювати параграф 21 в підручнику
2)Переглянути презентацію за посиланням
3)Виконати самостійно аналогічні побудови в зошиті, вислати на електронку.
До зустрічі!
Сьогодні сьоме травня
Класно - домашня дистанційна робота
АЛГЕБРА
Тема уроку:Тотожні перетворення виразів.Доведення тотожностей.
(повторення).
1) Повторити в підручнику параграф 2, дати відповіді на запитаннями на стор.13.
2) Виконати тести за посиланням
Сьогодні шосте травня
Класно - домашня дистанційна робота
ГЕОМЕТРІЯ
Тема уроку:
Розв'язування задач і вправ на повторення
Виконати завдання за код hqf847
Сьогодні четверте травня!
І ми на фінішній прямій навчання!
Тож намагайтеся прийти до фінішу всі!
Класно - домашня дистанційна робота
АЛГЕБРА
Тема уроку:
Контрольна робота з теми: "Лінійні рівняння та їх системи"
Виконати контрольну роботу
за посиланням за кодом qsg308
АБО ЧЕРЕЗ QR- КОД!
МАТЕМАТИКА
ПРИКЛАДНІ ЗАДАЧІ
(виконання завдання додаткової математики буде враховано в основну оцінку)
До зустрічі!
Сьогодні тридцяте квітня
Класно - домашня дистанційна робота
АЛГЕБРА
Тема уроку:
Систематизація знань з теми "Лінійні рівняння та їх системи"
Завдання:
1) описати словесно, як розв'язувати задачі за допомогою систем лінійних рівнянь з двома змінними .
2) повторити, які системи рівнянь називають рівносильними?
як розв'язувати системи лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання?
Слідкуйте за часом: до 30 квітня до 19год!!!
До зустрічі!
ПРИВІТ!
Сьогодні двадцять дев'яте квітня
Класно - домашня дистанційна робота
ГЕОМЕТРІЯ
Тема уроку:
Взаємне розміщення двох кіл
Повторити : що називається колом? кругом?
що таке діаметр, радіус, хорда?
як знайти довжину кола?
як знайти площу круга?
Опрацювати в підручнику: стор. 172-173
Подивитись відео за посиланням
Подивитись презентацію за посиланням
Виконати тест за посиланням
До зустрічі!
Сьогодні двадцять сьоме квітня
Класно - домашня дистанційна робота
АЛГЕБРА
Тема уроку:
Розв'язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь з двома змінними.
Алгоритм
розв'язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь з двома змінними на сторінці 211 -213 підручника
Завдання:
1) описати словесно, як розв'язувати задачі за допомогою систем лінійних рівнянь з двома змінними .
2) повторити:
які системи рівнянь називають рівносильними?
як розв'язувати системи лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання?
3) розглянути приклад 1 та приклад 2 з параграфа 30;
4) подивитись відео-урок за посиланням
4)виконати письмово № 1079
Домашнє завдання:
параграф 30, №1080
(переслати на електронну пошту)
До зустрічі!
Сьогодні двадцять четверте квітня
Класно - домашня дистанційна робота
ГЕОМЕТРІЯ
Тема уроку:
Коло, описане навколо трикутника
Знайти відповіді на запитання в підручнику:
1) Яке коло називають вписаним в трикутник?
2) Яке коло називають описаним навколо трикутника?
3) Що є центром кола, вписаного в трикутник?
4) Що є центром кола, описаного навколо трикутника?
5) Де лежить центр кола, описаного навколо трикутника: гострокутного, тупокутного, прямокутного?
6) Чому дорівнює радіус кола, описаного навколо прямокутного трикутника?
Подивитись відеофільм за посиланням 1
Подивитись відеофільм за посиланням 2
Сьогодні двадцять третє квітня
Класно - домашня дистанційна робота
АЛГЕБРА
Тема уроку:
Розв'язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання
Алгоритм
розв'язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання на сторінці 208 підручника в таблиці
Завдання:
1) описати словесно, як розв'язувати систему лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання;
2) повторити, які системи рівнянь називають рівносильними?
3) розглянути приклад 1 та приклад 2 з параграфа 29;
4) подивитись відео-урок за посиланням
4)виконати письмово № 1059
Домашнє завдання:
параграф 29, №1061
(переслати на електронну пошту)
До зустрічі!
Сьогодні двадцять друге квітня
ГЕОМЕТРІЯ
Тема уроку: Розв'язування задач і вправ з теми:
Коло, вписане в трикутник, та коло, описане нвколо трикутника
Повторити запитання:
1) Яке коло називають вписаним в трикутник?
2) 1) Яке коло називають описаним навколо трикутника?
3) Що є центром кола, вписаного в трикутник?
4) Що є центром кола, описаного навколо трикутника?
5) Де лежить центр кола, описаного навколо трикутника: гострокутного, тупокутного, прямокутного?
6) Чому дорівнює радіус кола, описаного навколо прямокутного трикутника?
Подивитись відеофільм за посиланням 1
Подивитись відеофільм за посиланням 2
Сьогодні сімнадцяте квітня
ГЕОМЕТРІЯ
Тема уроку:
Коло, вписане в трикутник
Знайти відповіді на запитання в підручнику:
1) Яке коло називають вписаним в трикутник?
2) 1) Яке коло називають описаним навколо трикутника?
3) Що є центром кола, вписаного в трикутник?
4) Що є центром кола, описаного навколо трикутника?
5) Де лежить центр кола, описаного навколо трикутника: гострокутного, тупокутного, прямокутного?
6) Чому дорівнює радіус кола, описаного навколо прямокутного трикутника?
Подивитись відеофільм за посиланням 1
Подивитись відеофільм за посиланням 2
Сьогодні шістнадцяте квітня
АЛГЕБРА
Тема уроку:
Розв'язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки
Алгоритм
розв'язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки на сторінці 202 підручника в таблиці
Завдання:
1) описати словесно, як розв'язувати систему лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки;
2) знайти в підручнику, які системи рівнянь називають рівносильними?
3) подивитись відео-урок за посиланням
4)виконати письмово № 1031
Домашнє завдання:
параграф 28, №1033
(переслати на електронну пошту)
До зустрічі!
А за цим посиланням ви можете побачити розклад у Всеукраїнській школі онлайн
Сьогодні перше червня і сьогодні Міжнароний день захисту дітей!
Це ваше свято!
Я вас вітаю!
Відпочивайте!
Класно - домашня дистанційна робота
ГЕОМЕТРІЯ
Для бажаючих покращити оцінку, чи, можливо, хто не встиг виконати підсумкову контрольну роботу з геометрії, даю додаткове завдання:На урок
Виконати до 15 години 29 травня!
Класно - домашня дистанційна робота
АЛГЕБРА
Для бажаючих покращити оцінку, чи, можливо, хто не встиг виконати підсумкову контрольну роботу з алгебри даю додаткове завдання:На урок
Виконати до 21 години 22 травня!
Тема уроку: Узагальнення і систематизація знань за 7 клас
(повторення).
Для бажаючих покращити оцінку, чи, можливо, хто не встиг виконати підсумкову контрольну роботу з геометрії даю додаткове завдання:
На урок
Виконати до 21 години 22 травня!
До зустрічі!
Класно - домашня дистанційна робота
Тема уроку:
Підсумкова контрольна робота
На урок
До зустрічі!
Класно - домашня дистанційна робота
Тема уроку:
Підсумкова контрольна робота
На урок
До зустрічі!
Класно - домашня дистанційна робота
Тема уроку: Розв'язування систем лінійних рівнянь з двома змінними різними способами ( додавання, підстановки, графічним).
(повторення).
1) Повторити в підручнику параграф 27 - 29, дати відповіді на запитаннями на стор.197,203,208 (усно).
2) Переглянути відео:
спосіб графічний
спосіб підстановки
спосіб додавання
Готуємося до підсумкової контрольної роботи!
До зустрічі!
Класно - домашня дистанційна робота
Тема уроку: Узагальнення і систематизація знань з теми "Коло і круг"
(повторення).
1) Повторити в підручнику параграфи19 - 23, дати відповіді на запитаннями на стор.207-208.
До зустрічі!
Класно - домашня дистанційна робота
Тема уроку: Лінійна функція.Побудова графіків лінійної функції.
(повторення).
1) Повторити в підручнику параграф 19 - 21, дати відповіді на запитаннями на стор.134,144,153.
До зустрічі!
Класно - домашня дистанційна робота
ГЕОМЕТРІЯ
Тема уроку: Основні задачі на побудову.
(повторення)1)Опрацювати параграф 21 в підручнику
2)Переглянути презентацію за посиланням
3)Виконати самостійно аналогічні побудови в зошиті, вислати на електронку.
До зустрічі!
Класно - домашня дистанційна робота
ГЕОМЕТРІЯ
Тема уроку: Основні задачі на побудову.
1)Опрацювати параграф 21 в підручнику
2)Переглянути презентацію за посиланням
3)Виконати самостійно аналогічні побудови в зошиті, вислати на електронку.
До зустрічі!
Класно - домашня дистанційна робота
Тема уроку:Тотожні перетворення виразів.Доведення тотожностей.
(повторення).
1) Повторити в підручнику параграф 2, дати відповіді на запитаннями на стор.13.
2) Виконати тести за посиланням
АБО
Виконати 8 травня до 20 год.
До зустрічі!Класно - домашня дистанційна робота
ГЕОМЕТРІЯ
Тема уроку:
Розв'язування задач і вправ на повторення
Виконати завдання за код hqf847
АБО
Сьогодні четверте травня!
І ми на фінішній прямій навчання!
Тож намагайтеся прийти до фінішу всі!
Класно - домашня дистанційна робота
АЛГЕБРА
Тема уроку:
Контрольна робота з теми: "Лінійні рівняння та їх системи"
Виконати контрольну роботу
за посиланням за кодом qsg308
АБО ЧЕРЕЗ QR- КОД!
МАТЕМАТИКА
ПРИКЛАДНІ ЗАДАЧІ
(виконання завдання додаткової математики буде враховано в основну оцінку)
До зустрічі!
Сьогодні тридцяте квітня
Класно - домашня дистанційна робота
АЛГЕБРА
Тема уроку:
Систематизація знань з теми "Лінійні рівняння та їх системи"
Завдання:
1) описати словесно, як розв'язувати задачі за допомогою систем лінійних рівнянь з двома змінними .
2) повторити, які системи рівнянь називають рівносильними?
як розв'язувати системи лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання?
як розв'язувати системи лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки?
3) пригадати, які є ще способи розвязування систем лінійних рівнянь з двома змінними?
До зустрічі!
ПРИВІТ!
Сьогодні двадцять дев'яте квітня
Класно - домашня дистанційна робота
ГЕОМЕТРІЯ
Тема уроку:
Взаємне розміщення двох кіл
Повторити : що називається колом? кругом?
що таке діаметр, радіус, хорда?
як знайти довжину кола?
як знайти площу круга?
Опрацювати в підручнику: стор. 172-173
Подивитись відео за посиланням
Подивитись презентацію за посиланням
Виконати тест за посиланням
До зустрічі!
Сьогодні двадцять сьоме квітня
Класно - домашня дистанційна робота
АЛГЕБРА
Тема уроку:
Розв'язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь з двома змінними.
Алгоритм
розв'язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь з двома змінними на сторінці 211 -213 підручника
Завдання:
1) описати словесно, як розв'язувати задачі за допомогою систем лінійних рівнянь з двома змінними .
2) повторити:
які системи рівнянь називають рівносильними?
як розв'язувати системи лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання?
як розв'язувати системи лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки?
4) подивитись відео-урок за посиланням
4)виконати письмово № 1079
Домашнє завдання:
параграф 30, №1080
(переслати на електронну пошту)
До зустрічі!
Класно - домашня дистанційна робота
ГЕОМЕТРІЯ
Тема уроку:
Коло, описане навколо трикутника
Знайти відповіді на запитання в підручнику:
1) Яке коло називають вписаним в трикутник?
2) Яке коло називають описаним навколо трикутника?
3) Що є центром кола, вписаного в трикутник?
4) Що є центром кола, описаного навколо трикутника?
5) Де лежить центр кола, описаного навколо трикутника: гострокутного, тупокутного, прямокутного?
6) Чому дорівнює радіус кола, описаного навколо прямокутного трикутника?
Подивитись відеофільм за посиланням 1
Подивитись відеофільм за посиланням 2
Класно - домашня дистанційна робота
АЛГЕБРА
Тема уроку:
Розв'язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання
Алгоритм
розв'язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання на сторінці 208 підручника в таблиці
Завдання:
1) описати словесно, як розв'язувати систему лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання;
2) повторити, які системи рівнянь називають рівносильними?
3) розглянути приклад 1 та приклад 2 з параграфа 29;
4) подивитись відео-урок за посиланням
4)виконати письмово № 1059
Домашнє завдання:
параграф 29, №1061
(переслати на електронну пошту)
До зустрічі!
Сьогодні двадцять друге квітня
ГЕОМЕТРІЯ
Тема уроку: Розв'язування задач і вправ з теми:
Коло, вписане в трикутник, та коло, описане нвколо трикутника
Повторити запитання:
1) Яке коло називають вписаним в трикутник?
2) 1) Яке коло називають описаним навколо трикутника?
3) Що є центром кола, вписаного в трикутник?
4) Що є центром кола, описаного навколо трикутника?
5) Де лежить центр кола, описаного навколо трикутника: гострокутного, тупокутного, прямокутного?
6) Чому дорівнює радіус кола, описаного навколо прямокутного трикутника?
Подивитись відеофільм за посиланням 1
Подивитись відеофільм за посиланням 2
повторити параграф 23
До зустрічі!
Сьогодні сімнадцяте квітня
ГЕОМЕТРІЯ
Тема уроку:
Коло, вписане в трикутник
Знайти відповіді на запитання в підручнику:
1) Яке коло називають вписаним в трикутник?
2) 1) Яке коло називають описаним навколо трикутника?
3) Що є центром кола, вписаного в трикутник?
4) Що є центром кола, описаного навколо трикутника?
5) Де лежить центр кола, описаного навколо трикутника: гострокутного, тупокутного, прямокутного?
6) Чому дорівнює радіус кола, описаного навколо прямокутного трикутника?
Подивитись відеофільм за посиланням 1
Подивитись відеофільм за посиланням 2
Сьогодні шістнадцяте квітня
АЛГЕБРА
Тема уроку:
Розв'язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки
Алгоритм
розв'язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки на сторінці 202 підручника в таблиці
Завдання:
1) описати словесно, як розв'язувати систему лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки;
2) знайти в підручнику, які системи рівнянь називають рівносильними?
3) подивитись відео-урок за посиланням
4)виконати письмово № 1031
Домашнє завдання:
параграф 28, №1033
(переслати на електронну пошту)
До зустрічі!
Комментариев нет:
Отправить комментарий