7-В клас Дистанційне навчання


Привіт, семикласники!
Запрошую вас до свого блогу  для співпраці на період карантину.
Ось посилання на всі теми, які ми зараз вчимо.
 Закладка "Відеоматеріали до уроків"

А за цим посиланням ви можете побачити розклад у Всеукраїнській школі онлайн




Сьогодні перше червня  і сьогодні Міжнароний день захисту дітей!
Це ваше свято!
Я вас вітаю!
Відпочивайте!      








Сьогодні двадцять дев'яте травня
Класно - домашня дистанційна робота

ГЕОМЕТРІЯ
 Для бажаючих покращити оцінку, чи, можливо,  хто не встиг виконати підсумкову контрольну роботу з геометрії, даю додаткове завдання:
На урок
Виконати до 15 години 29 травня!





Сьогодні двадцять друге травня
Класно - домашня дистанційна робота

АЛГЕБРА
 Для бажаючих покращити оцінку, чи, можливо,  хто не встиг виконати підсумкову контрольну роботу з алгебри даю додаткове завдання:
На урок

Виконати до 21 години 22 травня!


ГЕОМЕТРІЯ 
Тема уроку:  Узагальнення і систематизація знань за 7 клас
(повторення).
 Для бажаючих покращити оцінку, чи, можливо,  хто не встиг виконати підсумкову контрольну роботу з геометрії даю додаткове завдання:
На урок


Виконати до 21 години 22 травня!

До зустрічі!


Сьогодні двадцять перше  травня
Класно - домашня дистанційна робота


АЛГЕБРА
Тема уроку:    
 Підсумкова контрольна робота
На урок 
До зустрічі!



Сьогодні двадцяте  травня
Класно - домашня дистанційна робота


ГЕОМЕТРІЯ 
Тема уроку:    
 Підсумкова контрольна робота
На урок 
До зустрічі!







Сьогодні вісімнадцяте   травня
Класно - домашня дистанційна робота


АЛГЕБРА
Тема уроку:  Розв'язування систем лінійних рівнянь з двома змінними  різними способами ( додавання, підстановки, графічним).
(повторення).
1) Повторити в підручнику параграф 27 - 29, дати відповіді на запитаннями на стор.197,203,208 (усно).
2) Переглянути відео:
спосіб графічний
спосіб підстановки
спосіб додавання
Готуємося до підсумкової контрольної роботи!
До зустрічі!




Сьогодні п'ятнадцяте  травня
Класно - домашня дистанційна робота


ГЕОМЕТРІЯ 
Тема уроку:  Узагальнення і систематизація знань з теми "Коло і круг"
(повторення).
1) Повторити в підручнику параграфи19 - 23, дати відповіді на запитаннями на стор.207-208.
До зустрічі!




Сьогодні чотирнадцяте  травня
Класно - домашня дистанційна робота


АЛГЕБРА
Тема уроку: Лінійна функція.Побудова графіків лінійної функції.
(повторення).
1) Повторити в підручнику параграф 19 - 21, дати відповіді на запитаннями на стор.134,144,153.
До зустрічі!




Сьогодні тринадцяте  травня
Класно - домашня дистанційна робота

ГЕОМЕТРІЯ
Тема уроку: Основні задачі на побудову.
(повторення)1)Опрацювати параграф 21 в підручнику
2)Переглянути презентацію за посиланням
3)Виконати самостійно аналогічні побудови в зошиті, вислати на електронку.
До зустрічі!



Сьогодні восьме  травня
Класно - домашня дистанційна робота

ГЕОМЕТРІЯ
Тема уроку: Основні задачі на побудову.

1)Опрацювати параграф 21 в підручнику
2)Переглянути презентацію за посиланням
3)Виконати самостійно аналогічні побудови в зошиті, вислати на електронку.


До зустрічі!

  

Сьогодні сьоме травня
Класно - домашня дистанційна робота


АЛГЕБРА
Тема уроку:Тотожні перетворення виразів.Доведення тотожностей.
(повторення).
1) Повторити в підручнику параграф 2, дати відповіді на запитаннями на стор.13.

2) Виконати тести за посиланням

 https://vseosvita.ua/go введіть код:  sqv572 

АБО



Виконати  8 травня  до 20 год.
До зустрічі!



Сьогодні шосте травня
Класно - домашня дистанційна робота

ГЕОМЕТРІЯ
Тема уроку: 
Розв'язування задач і вправ на повторення

Виконати завдання за  код hqf847



АБО

 
Сьогодні четверте травня!
І ми на фінішній прямій навчання!
Тож намагайтеся прийти до фінішу всі!



Класно - домашня дистанційна робота
АЛГЕБРА
Тема уроку:
 Контрольна робота з теми: "Лінійні рівняння та їх системи"

Виконати контрольну роботу

 за посиланням за кодом qsg308




АБО ЧЕРЕЗ QR- КОД!


МАТЕМАТИКА

ПРИКЛАДНІ ЗАДАЧІ

(виконання завдання додаткової математики буде враховано в основну оцінку)
До зустрічі!



Сьогодні тридцяте  квітня
Класно - домашня дистанційна робота
АЛГЕБРА
Тема уроку:
Систематизація знань  з теми "Лінійні рівняння та їх системи"


Завдання:
1) описати словесно, як розв'язувати  задачі за допомогою систем  лінійних рівнянь з двома змінними .

2) повторити, які системи рівнянь називають рівносильними?
 як розв'язувати системи лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання?
 як розв'язувати системи лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки?

3) пригадати, які є ще способи розвязування систем лінійних рівнянь з двома змінними?

4)виконати тест за посиланням

Слідкуйте за часом: до 30 квітня до 19год!!!
До зустрічі!





ПРИВІТ!
Сьогодні двадцять дев'яте  квітня
Класно - домашня дистанційна робота

ГЕОМЕТРІЯ
Тема уроку:

 Взаємне розміщення двох кіл

Повторити : що називається колом? кругом?
що таке діаметр, радіус, хорда?
як знайти довжину кола?
як знайти площу круга?
Опрацювати в підручнику: стор. 172-173
Подивитись відео за посиланням
Подивитись презентацію за посиланням
Виконати тест за посиланням

До зустрічі!



Сьогодні двадцять сьоме квітня
Класно - домашня дистанційна робота
АЛГЕБРА
Тема уроку:
Розв'язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь з двома змінними.
Алгоритм
 розв'язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь з двома змінними   на сторінці 211 -213 підручника 
Завдання:
1) описати словесно, як розв'язувати  задачі за допомогою систем  лінійних рівнянь з двома змінними .
2) повторити:
 які системи рівнянь називають рівносильними?
 як розв'язувати системи лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання?
 як розв'язувати системи лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки?

3) розглянути приклад 1 та приклад 2 з параграфа 30;
4) подивитись відео-урок за посиланням

4)виконати письмово № 1079

Домашнє завдання:
параграф 30, №1080
(переслати на електронну пошту)


До зустрічі!

Сьогодні двадцять четверте  квітня
Класно - домашня дистанційна робота

ГЕОМЕТРІЯ
Тема уроку:
Коло, описане навколо трикутника

Знайти відповіді на запитання в підручнику:
1) Яке коло називають вписаним  в трикутник?
2) Яке коло називають описаним  навколо трикутника?
3) Що є центром кола, вписаного в трикутник?
4) Що є центром кола, описаного навколо трикутника?
5) Де лежить центр кола, описаного  навколо трикутника: гострокутного, тупокутного, прямокутного?
6) Чому дорівнює радіус кола, описаного навколо прямокутного трикутника?


Подивитись відеофільм за посиланням 1

Подивитись відеофільм за посиланням 2 



Домашнє завдання: 
  Посилання На урок
 Код доступу 319992join.naurok.ua


До зустрічі!

Сьогодні двадцять третє  квітня
Класно - домашня дистанційна робота
АЛГЕБРА
Тема уроку:
Розв'язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання
Алгоритм
 розв'язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання на сторінці 208 підручника в таблиці
Завдання:
1) описати словесно, як розв'язувати систему лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання;
2) повторити, які системи рівнянь називають рівносильними?
3) розглянути приклад 1 та приклад 2 з параграфа 29;
4) подивитись відео-урок за посиланням

4)виконати письмово № 1059

Домашнє завдання:
параграф 29, №1061
(переслати на електронну пошту)

До зустрічі!






Сьогодні двадцять друге квітня
ГЕОМЕТРІЯ
Тема уроку: Розв'язування задач і вправ з теми:
Коло, вписане в трикутник, та коло, описане нвколо трикутника

 Повторити запитання:
1) Яке коло називають вписаним  в трикутник?
2) 1) Яке коло називають описаним  навколо трикутника?
3) Що є центром кола, вписаного в трикутник?
4) Що є центром кола, описаного навколо трикутника?
5) Де лежить центр кола, описаного  навколо трикутника: гострокутного, тупокутного, прямокутного?
6) Чому дорівнює радіус кола, описаного навколо прямокутного трикутника?

Подивитись відеофільм за посиланням 1

Подивитись відеофільм за посиланням 2 


Домашнє завдання: самостійна робота  за кодом доступу 922494join.naurok.ua
повторити параграф 23 

До зустрічі!


Сьогодні сімнадцяте квітня
ГЕОМЕТРІЯ
Тема уроку:
Коло, вписане в трикутник

Знайти відповіді на запитання в підручнику:
1) Яке коло називають вписаним  в трикутник?
2) 1) Яке коло називають описаним  навколо трикутника?
3) Що є центром кола, вписаного в трикутник?
4) Що є центром кола, описаного навколо трикутника?
5) Де лежить центр кола, описаного  навколо трикутника: гострокутного, тупокутного, прямокутного?
6) Чому дорівнює радіус кола, описаного навколо прямокутного трикутника?

Подивитись відеофільм за посиланням 1

Подивитись відеофільм за посиланням 2


Домашнє завдання:
параграф 23, №1 на стор.201
(переслати на електронну пошту)
До зустрічі!





Сьогодні шістнадцяте квітня
АЛГЕБРА
Тема уроку:
Розв'язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки
Алгоритм
 розв'язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки на сторінці 202 підручника в таблиці
Завдання:
1) описати словесно, як розв'язувати систему лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки;
2) знайти в підручнику, які системи рівнянь називають рівносильними?
3) подивитись відео-урок за посиланням

4)виконати письмово № 1031

Домашнє завдання:
параграф 28, №1033
(переслати на електронну пошту)
До зустрічі!





Комментариев нет:

Отправить комментарий